google-site-verification: googleabe5c18225130081.html
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános szerződési feltételek

 

Általános Szerződési Feltételek

1.  Szerződési feltételek alapfogalmai

 

1.1.  Szolgáltató adatai

Cég neve: A TAKÁCS KFT Kft. Cégképviselő neve: Takács Zoltán

Cég székhelye: 2040 Budaörs Ébner György köz 4.

Árukiadás: 2360 Gyál Bánki Donát u 33.

Cég adószáma: 25015472-2-13

Cég EU adószáma: HU-25015472

Cégjegyzékszáma: 13-09-233204

továbbiakban: Szolgáltató.

 

1.2.  Szolgáltató elérhetősége

Iroda és levelezési címe: 2040 Budaörs Ébner György köz 4. Telefon: +36-30-5184398

E-mail: info@atakacskft.hu

Az ügyfélszolgálat munkanapokon, munkaidőben 08:00h-17:00h között vható.

 

1.3.  A Vásárló

Aki a Szolgáltató hivatalos honlapján (www.atakacskft.hu) a honlapon keresztül valamilyen szolgáltatást vagy terméket megrendel, vásárol, és az ÁSZF-et tudomásul veszi, és magára nézve is kötelezőnek fogadja el. A továbbiakban: Vásárló.

 

2.  Általános Szerződési Feltételek célja

 

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem

szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.

 

2.1.  Szerződési Feltételek elfogadása

Az Általános Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a vásárlás, illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.

 

2.2.  Szerződési Feltételek hatálya

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja. Jelen ÁSZF 2013. január 1-től napjától határozatlan ideig hatályos.

3.  A szolgáltatás

 

A Szolgáltató ezen szerződés pontjaiban (1.-6.) leírt feltételek szerint nyújtja a szolgáltatást. A szolgáltatás interneten keresztüli árú rendelést és kiszállítást tesz lehetővé a Szolgáltató

ügyfelei számára.

 

3.1.  A szolgáltatás területi hatálya

Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető interneten keresztül.

 

4.  Szerződés létrejötte és módosítása

 

4.1.  Általános jellemzők

A Szerződés akkor jön létre, ha a 2.1. pont értelmében a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi, ez egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását is jelenti.

Megrendelés akkor jön létre, amikor Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató garantálja, hogy a Vásárló bankkártyáján (bankkártyás fizetési mód esetén) az összeg zárolása csak azután jön létre, miután Vásárló fizetési szándékát internetes felületen

megerősíti. A Szolgáltató a zárolást módosítja valós terheléssé (vagyis levonja a pénzösszeget a Vásárló számlájáról), miután a Vásárló megkapta a megrendelt szolgáltatást és/vagy árút.

 

4.2.  Szolgáltatás módosítása, törlése (elállás)

Határidőhöz kötött szolgáltatás vásárlása esetében a szolgáltatás jóváhagyása után 8 munkanapon belül lehet élni a szolgáltatás módosításával vagy a szolgáltatástól való elállással, de legfeljebb a szolgáltatás nyújtását megelőző 30 napig. Az elállási jog gyakorlása esetén vagy rendelési mennyiségek módosításakor a termék visszajuttatásáról a Vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Elállás esetén a Szolgáltató követelheti a Vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. Az áru hibátlan és hiánytalan visszaérkezése után a Szolgáltató jóváíró számlát küld a Vásárlónak.

 

4.3.  Fizetési feltételek

A fizetési módot a weboldalon a felhasználói adatok („Adataim”) oldalon kell beállítani, vagy a megrendelés folyamatában. Termék és/vagy szolgáltatás megrendelésekor ez a fizetési mód lesz alkalmazva a tranzakció során.

 

4.3.1.  „Csekk (Utánvét szerű)”: a Vásárlónak csekket nem kell kitölteni és feladni, azt a Szolgáltató és a fuvarozó cég teszi meg. Az áru átvételekor, a szállítási címen a fuvarozó cégnek fizetendő a bruttó végösszeg készpénzben.

 

4.3.2.  „Készpénz (Üzletben)”: A Szolgáltató valamelyik telephelyén az áru átvételekor a pénztárnál fizetendő a bruttó végösszeg.

 

4.3.3.  „Átutalás (Előre utalás)”: a Szolgáltató akkor küldi el az árut a Vásárló szállítási címére, ha a Vásárló átutalta az áru és/vagy kapcsolódó szolgáltatások ellenértékét a

Szolgáltató bankszámlájára. E bankszámlaszám megtalálható a weboldalon a cégadatok között, vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben is. Átutaláskor a közleményben fel kell tüntetni a rendelés azonosító számot.

 

5.  Jogok és kötelezettségek

 

5.1.  A Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége és felelőssége

 

5.1.1.  A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.

 

5.1.2.  A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán

következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

 

5.1.3.  A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) -t.

 

5.1.4.  A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek

későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult.

 

5.1.5.  A weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

5.1.6.  A Vásárló a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződés-szegésért való felelősségen túlmenően.

 

5.1.7.  Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató kérdéses esetekben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

 

5.2.  A Vásárló jogai és kötelezettségei

 

5.2.1.  A megrendelés megkezdése előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a regisztrációs adatait, az esetleges probléma elkerülése végett.

5.2.2.  A vásárlói adatok beírása során keletkezett téves adatokért, és az azokból adódó károkért semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.

 

5.2.3.  választottA megfizetése. szerinti mód fizetési szolgáltatás a kötelessége Vásárló A fizetési módtól, utólag (a megrendelés nyugtázása után), a Vásárló csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vásárló nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt árut/szolgáltatást a Szolgáltató nem köteles teljesíteni.

 

5.3.  Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

A Vásárló a szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint a info@atakacskft.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

 

5.4.  Határidőhöz kötött szolgáltatások

Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló megrendelése alapján Vásárló és Szolgáltató közöttlétrejött szerződésben szereplő szolgáltatási/szállítási határidő be nem tartásáért vállalja a felelősséget. Elfogadja, hogy a határidőn túli szállítás/szolgáltatás ellenértékét a Vásárló visszakövetelheti.


5.5. Szállítási feltételek

A szállítás költsége ha van - a Vásárlót terheli, azonban Szolgáltató nem vállalja a

felelősséget a szállítás pontosságáért és biztonságáért, a szállítás során felmerült károkért. A szállítás a Szolgáltatóval szerződött fuvarozó céggel történik. A szállítási költség aweboldalon a virtuális „bevásárló kocsiban” kerül megjelenítésre, kiszámításra, már a megrendelés nyugtázása előtt.

 

5.6.  Garancia, szavatosság

 

5.6.1.  Termékeire vonatkozóan a Szolgáltató a weboldalon szereplő jótállási tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal. A Szolgáltató egyes termékekre,termékcsoportokra csak a beszerelésig vállal garanciát. Vannak termékek, amikre 1 év vagy ½ év garancia van, és vannak, amikre a termék beszállítójának vagy gyártójának jótállási szabályai vonatkoznak. Ezen információk mind, a weboldalon szereplő jótállási tájékoztatóban részletesen le vannak írva.

 

5.6.2.  A Vásárló a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (a termék átvétel) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

 

5.6.3.  A Vásárló kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. A Vásárló a vásárlástényétmindenkétségetkizáróanigazolniakell.Az egyestermékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási tájékoztatóban foglaltak az irányadók.

 

5.6.4.  A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási tájékoztatóban leírtaknak megfelelően vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik.

 

5.6.5.   Áru visszavét és árucsere automatikusan nem lehetséges.Minden csere vagy visszavételi igényt a termékeink specialitása miatt, egyedileg bírálunk el! Rugólapra nincs garancia. Rugóköteg töréskor ha a magcsavartól 15-re történt a törés, akkor nincs garancia. Adblue-re a szavatosság az általunk adott tárolóedény esetén 18 hónap. Idegen edénybe /IBC, kanna, hordó/ történő átfejtéskor a szavatossági idő elvész. Akkumulátorokra a jótállás időtartama bruttó 10.000-100.000 Ft eladási ár közötti ak esetén 1 év, 100.000-250.000 Ft eladási ár között 2 év.

 

Budapest, 2023.12.01.

„A TAKÁCS KFT Kft