Általános Szerződési Feltételek
1. Szerződési feltételek alapfogalmai
1.1. Szolgáltató adatai
Cég neve: A TAKÁCS KFT Kft. Cégképviselő neve: Takács Zoltán
Cég székhelye: 2040 Budaörs Ébner György köz 4.
Árukiadás: 2360 Gyál Bánki Donát u 33.
Cég adószáma: 25015472-2-13
Cég EU adószáma: HU-25015472
Cégjegyzékszáma: 13-09-233204
továbbiakban: Szolgáltató.
1.2. Szolgáltató elérhetősége
Iroda és levelezési címe: 2040 Budaörs Ébner György köz 4. Telefon: +36-30-5184398
E-mail: info@atakacskft.hu
Az ügyfélszolgálat munkanapokon, munkaidőben 08:00h-17:00h között hívható.
1.3. A Vásárló
Aki a Szolgáltató hivatalos honlapján (www.atakacskft.hu) a honlapon keresztül valamilyen szolgáltatást vagy terméket megrendel, vásárol, és az ÁSZF-et tudomásul veszi, és magára nézve is kötelezőnek fogadja el. A továbbiakban: Vásárló.
2. Általános Szerződési Feltételek célja
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem
szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.
2.1. Szerződési Feltételek elfogadása
Az Általános Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a vásárlás, illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
2.2. Szerződési Feltételek hatálya
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja. Jelen ÁSZF 2013. január 1-től napjától határozatlan ideig hatályos.
3. A szolgáltatás
A Szolgáltató ezen szerződés pontjaiban (1.-6.) leírt feltételek szerint nyújtja a szolgáltatást. A szolgáltatás interneten keresztüli árú rendelést és kiszállítást tesz lehetővé a Szolgáltató
ügyfelei számára.
3.1. A szolgáltatás területi hatálya
Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető interneten keresztül.
4. Szerződés létrejötte és módosítása
4.1. Általános jellemzők
A Szerződés akkor jön létre, ha a 2.1. pont értelmében a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi, ez egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását is jelenti.
Megrendelés akkor jön létre, amikor Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató garantálja, hogy a Vásárló bankkártyáján (bankkártyás fizetési mód esetén) az összeg zárolása csak azután jön létre, miután Vásárló fizetési szándékát internetes felületen
megerősíti. A Szolgáltató a zárolást módosítja valós terheléssé (vagyis levonja a pénzösszeget a Vásárló számlájáról), miután a Vásárló megkapta a megrendelt szolgáltatást és/vagy árút.
4.2. Szolgáltatás módosítása, törlése (elállás)
Határidőhöz kötött szolgáltatás vásárlása esetében a szolgáltatás jóváhagyása után 8 munkanapon belül lehet élni a szolgáltatás módosításával vagy a szolgáltatástól való
4.3. Fizetési feltételek
A fizetési módot a weboldalon a felhasználói adatok („Adataim”) oldalon kell beállítani, vagy a megrendelés folyamatában. Termék és/vagy szolgáltatás megrendelésekor ez a fizetési mód lesz alkalmazva a tranzakció során.
4.3.1. „Csekk (Utánvét szerű)”: a Vásárlónak csekket nem kell kitölteni és feladni, azt a Szolgáltató és a fuvarozó cég teszi meg. Az áru átvételekor, a szállítási címen a fuvarozó cégnek fizetendő a bruttó végösszeg készpénzben.
4.3.2. „Készpénz (Üzletben)”: A Szolgáltató valamelyik telephelyén az áru átvételekor a pénztárnál fizetendő a bruttó végösszeg.
4.3.3. „Átutalás (Előre utalás)”: a Szolgáltató akkor küldi el az árut a Vásárló szállítási címére, ha a Vásárló átutalta az áru és/vagy kapcsolódó szolgáltatások ellenértékét a
Szolgáltató bankszámlájára. E bankszámlaszám megtalálható a weboldalon a cégadatok között, vagy a rendelést visszaigazoló e-mailben is. Átutaláskor a közleményben fel kell tüntetni a rendelés azonosító számot.
5. Jogok és kötelezettségek
5.1. A Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége és felelőssége
5.1.1. A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
5.1.2. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán
következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
5.1.3. A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) -t.
5.1.4. A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek
későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult.
5.1.5. A weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
5.1.6. A Vásárló a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni
5.1.7. Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított
5.2. A Vásárló jogai és kötelezettségei
5.2.1. A megrendelés megkezdése előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a regisztrációs adatait, az esetleges probléma elkerülése végett.
5.2.2. A vásárlói adatok beírása során keletkezett téves adatokért, és az azokból adódó
5.2.3. választottA megfizetése. szerinti mód fizetési szolgáltatás a kötelessége Vásárló A
5.3. Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése
A Vásárló a szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint a info@atakacskft.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat
5.4. Határidőhöz kötött szolgáltatások
Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló megrendelése alapján Vásárló és Szolgáltató között
5.5. Szállítási feltételek
A szállítás költsége – ha van - a Vásárlót terheli, azonban Szolgáltató nem vállalja a
felelősséget a szállítás pontosságáért és biztonságáért, a szállítás során felmerült károkért. A szállítás a Szolgáltatóval szerződött fuvarozó céggel történik. A szállítási költség a
5.6. Garancia, szavatosság
5.6.1. Termékeire vonatkozóan a Szolgáltató a weboldalon szereplő jótállási tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal. A Szolgáltató egyes termékekre,
5.6.2. A Vásárló a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (a termék átvétel) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.
5.6.3. A Vásárló kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. A Vásárló a
5.6.4. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási tájékoztatóban leírtaknak megfelelően vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem
5.6.5. Áru visszavét és árucsere automatikusan nem lehetséges.Minden csere vagy visszavételi igényt a termékeink specialitása miatt, egyedileg bírálunk el! Rugólapra nincs garancia. Rugóköteg töréskor ha a magcsavartól 15-re történt a törés, akkor nincs garancia. Adblue-re a szavatosság az általunk adott tárolóedény esetén 18 hónap. Idegen edénybe /IBC, kanna, hordó/ történő átfejtéskor a szavatossági idő elvész. Akkumulátorokra a jótállás időtartama bruttó 10.000-100.000 Ft eladási ár közötti ak esetén 1 év, 100.000-250.000 Ft eladási ár között 2 év.
Budapest, 2023.12.01.
„A TAKÁCS KFT Kft